نمونه فایل قرارداد مشارکت در ساخت

Wiki Article

با توجه به تمایل طرف اول به ساخت ویلا به منظور استفاده شخصی، و با توجه به توانایی طرف دوم در انجام کارهای ساختمانی، طرف اول و طرف دوم به شرایط زیر متعهد می‌شوند:

در مورد مالک زمین بارزترین موضوعی که در نگاه اول به چشم می‌آید این است که به نظر نمی‌رسد وی تعهدی اصلی تر و مهم تر از تسلیم و اقباض زمین به مجری طرح داشته باشد و در واقع با توجه به ذات این عقد می‌توان گفت نه تنها هیچ شرطی که بر خلاف این موضوع باشد، صحیح نیست بلکه مبطل عقد نیز می‌باشد.

سازنده مجاز به انتقال تمام یا بخشی از تعهدات قراردادی به غیر را ندارد و در غیر این صورت به‌محض انتقال تعهدات و حقوق به شخص دیگر قرارداد منفسخ خواهد شد، ولی طرف دوم برای اجرای بخشهای مختلف قرارداد می‌­تواند با اشخاص حقیقی یا حقوقی قراردادهای پیمانکاری لازم را منقعد نمایند.

طرف دوم متعهد است تمام کارهای مربوط به ساخت ویلا را انجام دهد. این کارها شامل ساخت بنا، نصب تجهیزات، طراحی و اجرای سیستم‌های برقی و ساختمانی و همچنین تامین مواد و تجهیزات مورد نیاز می‌باشد.

در این مواقع با تعیین موارد فوق مالک می‌تواند جهت فسخ قرارداد به دلیل عدم انجام تعهدات از سوی سازنده اقدام کند.

مالک متعهد گردید هنگام پرداخت فیش خلافی و عوارض ذکرشده در ماده ۱۴ قرارداد را هزینه به میزان سهم خود را پرداخت نماید.

به جز نام مهندس داود کامرانی مقصود هر فرد معتمد دیگری را نیز می‌توانید به عنوان داور مشخص کنید.

طرفین متعهد می­گردند در همه حال اساس کار را بر صداقت قرار داده و خداوند متعال را مدنظر قرار داده.

مالک متعهد گردید پس از امضای قرارداد با حضور در دفترخانه ……………………….. به نشانی ………… ……………………………………………………………….. نسبت به تنظیم وکالت جامع کاری بنام سازنده تنظیم نمایند، وکالت فوق می‌بایست به مدت ……………………. ماه تنظیم گردد.

سلام سازنده موظف است که اسکان فراهم کند و اپارتمان را کامل بهترین اپلیکیشن مشاورین املاک تحویل دهد با تجهیزات شیر الات و کابینت ؟

از سال ۸۷، تمامی خریداران و فروشندگان موظف شدند تا با ارائه مدارک به یک مشاور املاک، از طریق سامانه‌ی ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور مشخصات ملک خود را ثبت کنند. پس از تایید و پرینت گرفتن اطلاعات، یک بارکد دوبعدی در سمت راست قرارداد (که در سه نسخه تنظیم می‌شود) حک می‌شود.

شته شده که البته قرارداد بود پاره شود تکیه کرده ومبنا قرار داده است،ومبالقی که من به عنوان اجاره به حساب موجر واریز نموده ام ورسید موجود است،فعلا اعتنایی نکرده،بنظرمن کد رهگیری هیچ جایگاهی در دعاوی ندارد

پس از اتمام کامل عملیات ساختمانی و تحویل ملک به مالکین، ………………………………… دانگ از باقی‌مانده‌ی سهم سازنده (که با قدر السهم‌های فوق مجموعاً …. دانگ می‌باشد) از عرصه ملک موضوع قرارداد

این قرارداد نسبت به متعاملین و قائم‌مقام قهری و قانونی و ورثه ایشان مؤثر می­ باشد و بر قطعی و لازم‌الاجرا و غیرقابل عدول بودن آن تأکید می‌­گردد.

Report this wiki page